Opening Engelse tribune

Gepubliceerd op: zondag 19 maart 2023
Vrijdag 17 maart was de officiële opening van de Engels Tribune bij s.v. Rijssen. Vijf 35+ teams speelden een onderling toernooitje ter ere hiervan en Manderveen wist dit te winnen. Na afloop bleef het nog lang gezellig.

Door inzet van de stichting behoud Engelse Tribune is het gelukt de tribune te verplaatsen naar het nieuwe onderkomen van s.v. Rijssen. Bij de openingshandeling kreeg wij van gedeputeerde Roy de Witte (portfeuillehouder erfgoed in de provincie Overijssel) en Erik Wessels (wethouder in Rijssen-Holten) twee prachtige voetballen. Een oude leren bal voor het verleden en een nieuwe jeugdbal voor de toekomst. De ouderen moeten ons erfgoed doorgeven aan onze jeugd, een mooie link naar deze avond.

Aansluitend kreeg Gerrit ter Horst namens stichting behoud Engelse Tribune een presentje voor hun inzet. Vervolgens konden de wedstrijden aanvangen, waarbij Manderveen de felbegeerde liter SV-tje won.

De gratis bittergarnituur en pinda’s, nodig drankjes en gezellige muziek maakte de geslaagde avond compleet. Nogmaals dank aan iedereen en hopelijk tot snel!

Bestuur s.v. Rijssen