Wijzigen lidmaatschap voor 15 mei

Gepubliceerd op: vrijdag 12 mei 2023
Zoals elk seizoen horen wij wijzigingen van je lidmaatschap bij s.v. Rijssen voor het volgende voetbalseizoen graag zo spoedig mogelijk, uiterlijk 15 mei. Als ledenadministratie moeten we alle mutaties verwerken, daarnaast heeft de Technische Commissie daarna nog twee weken om de teams samen te stellen en aan te melden bij de KNVB.

Via onze website, zie ook https://www.svrijssen.nl/ledenadministratie, staat alle informatie over het wijzigen van je lidmaatschap bij s.v. Rijssen. Wijzigingen kun je per mail doorgeven onder vermelding van je naam, adres en geboortedatum naar ledenadministratie@svrijssen.nl. Wanneer je dit na 15 mei doet gaan de betalingsreglementen zoals beschreven in de contributiereglementen op de aanmeldformulieren en op onze website van kracht.

Als je ergens anders wil gaan spelen, dan moet je je aanmelden bij de nieuwe vereniging. Ten slotte moet de vereniging die jij gaat versterken digitaal akkoord vragen via Sportlink. Mocht je netjes alle betalingsverplichtingen hebben voldaan en daarnaast je (eventuele) kleding ingeleverd hebben, dan zal de overschrijving akkoord worden bevonden.

Andersom geldt dit ook, wil je naar s.v. Rijssen toekomen meld je dan zo spoedig mogelijk aan! Het liefste ook uiterlijk 15 mei, zodat we nieuwe leden kunnen meenemen in de teamindeling en het doorgeven van de teams bij de KNVB voor 31 mei.