2e editie Jeugddag s.v. Rijssen succesvol verlopen.

Gepubliceerd op: maandag 12 juni 2023
De 2e editie van de jeugddag bij s.v. Rijssen stond afgelopen zaterdag op de agenda. Door de zeer warme omstandigheden hadden we de spellen van de zeskamp ietwat aangepast, wat er toe leidde dat verkoeling middels onze sproei installatie op ons kunstgrasveld zijn werking meerdere malen zijn werk had gedaan! De kinderen konden eveneens hun energie kwijt op de stormbaan en springkussen, en daar werd goed gehoor aan gegeven.

Na een aantal oefeningen van de zeskamp te hebben uitgevoerd, was het tijd voor ranja en een heerlijk
ijsje als toetje op een mooie zonnige ochtend op ons sportpark.

Na de middag was het de beurt aan de oudere jeugd, die een mixtoernooi hadden gespeeld op ons
hoofdveld. Een geslaagde dag voor de club, want er zijn een aantal nieuwe jeugdleden bijgekomen! Dat
is waar we het voor doen.

Langs deze weg willen we iedereen die hier aan mee heeft geholpen
bedanken voor hun inzet deze dag.