Wie floot het vaakst? Scheidsrechters bedankt!

Gepubliceerd op: woensdag 21 juni 2023
Afgelopen seizoen hebben wij de wedstrijden van de scheidsrechters bijgehouden. Wanneer floot iemand en hoeveel vrijwilligerstijd kostte dat. Wij willen iedereen bedanken die het mogelijk heeft gemaakt dat alle wedstrijden doorgingen, bedankt!

In 2022-2023 hebben wij bijgehouden wie wanneer floot en hoeveel vrijwilligerstijd daarin zit. Als voorbeeld kost JO7 fluiten minder tijd dan een seniorenwedstrijd. Of we nu kijken naar het aantal wedstrijden of de tijd die de vrijwilligers aan het fluiten besteed hebben. Er is een duidelijke top vijf!

Hendry Brinks staat op plek vijf, gevolgd door Youri Roeterdink, daarna komt Patrick Bloemendal, runner-up is Johan Pots en de meest actieve scheidsrechter was Herman Brinks! Naast deze toppers willen wij iedereen bedanken die gefloten heeft of meegeholpen heeft in wat voor manier dan ook dat een team van s.v. Rijssen kon voetballen. Zonder jullie konden de wedstrijden niet eens beginnen.

Wij zijn harstikke blij met jullie als vrijwilligers en hopen jullie nog vaak in actie te zien bij s.v. Rijssen!