1 juli vrijwilligersdag > geef je op!

Gepubliceerd op: woensdag 21 juni 2023
Het seizoen is weer ten einde en dat betekent voor ons allen even rust met betrekking tot s.v. Rijssen. Dit seizoen was ons 4e seizoen als s.v. Rijssen en het eerste volledige seizoen, dus zonder beperkingen. Als bestuur kijken we terug op een geslaagd seizoen en dat was niet gelukt zonder jullie als vrijwilligers. Hiervoor zijn wij jullie ook zeer dankbaar. Om het seizoen gezamenlijk af te sluiten en jullie nogmaals te danken, organiseren wij voor jullie als vrijwilligers een barbecue op zaterdag 1 juli van 14:00 – 18:00 uur bij s.v. Rijssen. Hiervoor willen wij jou en je gezin/partner van harte uitnodigen. Je wordt dan om 14 uur verwacht op ons mooie complex.

Het einde zal rond 18 uur zijn waarna we gezamenlijk opruimen en dan gaan genieten van een welverdiende rust, zodat we s.v. Rijssen ook in het nieuwe seizoen weer kunnen helpen.

Wij verzoeken je jouw komst te bevestigen voor 29 juni door een e-mail te sturen aan: info@svrijssen.nl. Vermeld daarin je naam en telefoonnummer, het aantal personen (volwassen en kinderen) en eventuele dieetwensen.

Wij zien uit naar je komst!

Ps. mocht iemand de mail niet gehad hebben, stuur deze dan even door a.u.b. Wij hebben namelijk niet altijd de (juiste) mailadressen van alle vrijwilligers...

Namens het bestuur van s.v. Rijssen