André van der Waal trainer 2e

Gepubliceerd op: zaterdag 8 juli 2023
De 58e jarige trainer uit Holten is komend seizoen de trainer van ons tweede team. André was de laatste drie jaar trainer van het tweede van Blauw Wit’66 uit Holten.

Na een lange voetbalperiode zette hij een punt achter zijn actieve voetbalcarrière en besloot André om het trainersvak in te gaan. Het derde van Blauw Wit'66  was zijn eerste team. In overleg met de vereniging is hij de trainersopleiding TC 3 gaan volgen welke hij met goed gevolg heeft afgerond. De afgelopen 3 jaar heeft hij het tweede team van de Holtenaren getraind. In totaal is André vijf seizoenen trainer bij de senioren van de Holtenaren geweest.

André was bij ons eerste gesprek al enthousiast en wil helpen de club verder op te bouwen. Wij zijn erg blij dat André onze vereniging komt versterken en wij wensen hem veel plezier & succes!

Bestuur en TC s.v. Rijssen