“Everybody needs öliebol’n”

Gepubliceerd op: woensdag 21 december 2022
Ook dit jaar kunt u weer overheerlijke oliebollen en appelbeignets bestellen via s.v. Rijssen. De oliebollen en appelbeignets worden gebakken door bakkerij Tijink, dus kwaliteit gegarandeerd. Tevens steunt U s.v. Rijssen, dus reden genoeg om ze nu te bestellen via onderstaand formulier.

Bestellen:

Vul onderstaand formulier in (naam, telefoonnummer en mailadres zijn verplicht), geef aan welke en hoeveel oliebollen je wil bestellen (keuze uit naturel, gevuld met krenten/rozijnen of een mix hiervan en appelbeignets) en verzend je gegevens.

Na bestelling zal je een betaalverzoek ontvangen (Tikkie op je 06-nummer of via je mailadres). Tevens ontvangt u een bevestigingsmail. Deze kan in uw “SPAM” terecht komen!

Bestellen kan t/m 27 december a.s.!  (vol = vol dus bestel op tijd).

Kosten:

Dit jaar kosten de oliebollen 11 stuks voor €10,-, naturel of gevuld (23 voor €20). Een mix van 5 naturel en 6 gevuld kosten ook € 10,-

Appelbeignets 3 voor €5,- of 7 stuks voor €10,-

Steun de club:

Bestel je oliebollen en appelbeignets, dan steun je automatisch de club! Bestel daarom nu nog oliebollen en appelbeignets voor jezelf, je familie, je buren of bekenden want: Everybody needs öliebol’n toch?

Afhalen van de bestellingen:

De bestelde en betaalde oliebollen kunt u afhalen op zaterdag 30 december vanaf 14:00 uur t/m ca 16:30 uur in de kantine van s.v. Rijssen. Tevens is de kantine geopend voor een drankje met uiteraard een oliebol of appelbeignet. Ook kunt u nog snel ons heerlijke SV-tje halen voor de jaarwisseling. Noteer dit alvast in uw agenda en dan zien wij uw bestelling(en) graag tegemoet!

Sportieve groet;

Sponsorcommissie s.v. Rijssen

(ps; wij zijn niet verantwoordelijk voor niet opgehaalde bestellingen!!)