Bijzondere ledenvergadering met aansluitend nieuwjaarsborrel 6 januari 2024

Gepubliceerd op: vrijdag 8 december 2023
Zaterdag 6 januari 2024 om 17:00 uur is er een korte bijzondere ledenvergadering in ons clubgebouw op Sportpark ‘t Opbroek. Leden, ouders/verzorgers van jeugdleden en zij die door het bestuur daartoe uitgenodigd zijn, worden welkom geheten. Onderwerp van deze bijzondere ledenvergadering is de nieuwe bestuurssamenstelling van s.v. Rijssen. In de inmiddels verstuurde uitnodiging (let op, deze kan in uw spam terecht zijn gekomen) vindt U meer informatie.

Nieuwjaarsborrel

Na deze korte bijzondere ledenvergadering willen wij samen met jullie proosten op het nieuwe jaar en de toekomst van s.v. Rijssen. De hapjes en eerste 2 consumpties op de nieuwjaarsborrel worden aangeboden door s.v. Rijssen.

Snerttoernooi

Tevens vindt op 6 januari vanaf 12 uur ons jaarlijkse snerttoernooi plaats. Meer info klik hier.

Bazar

Maar voor het zover is hebben we nog eerst onze jaarlijkse en super gezellige Bazar op zaterdag 16 december. Meer info klik hier.

Tip: Verzamel alvast al uw klein geld.

Top 2000 avond

Ook wordt er dit jaar voor het eerst een Top 2000 avond bij s.v. Rijssen georganiseerd en wel op vrijdag 29 december. Meer info klik hier.

“Everybody needs öliebol’n”

Tot slot kunt u ook dit jaar weer oliebollen en appelbeignets bestellen via s.v. Rijssen. Meer info hier.

De oliebollen en appelbeignets kunt u afhalen op zaterdag 30 december vanaf 14 uur in de kantine, welke geopend is voor een drankje.