SV Meppen tegen FC Köln op zondag 21 januari in Rijssen

Gepubliceerd op: zaterdag 7 januari 2023
Op het sportpark ’t Opbroek’ bij s.v. Rijssen komen op zondag 21 januari de eerste vrouwenelftallen van SV Meppen en 1. FC Köln samen voor een oefenwedstrijd. SV Meppen komt al voor het tweede jaar op rij op bezoek bij de plaatselijke s.v. Rijssen.

SV Meppen is afgelopen seizoen gedegradeerd uit de eerste Bundesliga, maar staan er dit seizoen goed voor op maar enkele punten achterstand op promotie. De vrouwen van FC Köln hebben een rijke geschiedenis op het hoogste niveau met enkele kampioenschappen in de jaren ’60 en ’70. Na een kort verblijf op het tweede niveau zijn ze sinds 2019 een stabiele middenmoter in de eerste Bundesliga, het hoogste niveau in Duitsland.

Beide teams bereiden zich met deze oefenwedstrijd voor op de tweede seizoenshelft van hun competities. De wedstrijd vangt om 14.00 uur aan op het sportpark van SV Rijssen aan het Opbroekweg 46 in Rijssen.

We heten jullie allen van harte welkom op ons mooie sportcomplex.