Alister van Merlevoort naar s.v. Rijssen

Gepubliceerd op: donderdag 29 februari 2024
Als derde versterking komend seizoen komt Alister van Merlevoort naar s.v. Rijssen. De club waar Alister het laatst voor gespeeld heeft is Excelsior'31.

Alister van Merlevoort (21) maakt komend seizoen 2024-2025 deel uit van de eerste elftalselectie van s.v. Rijssen. De talentvolle keeper maakte in 2015 op voorspraak van Mary Kok-Willemsen (Eagles Youth Football Academy) de overstap van RKSV naar Excelsior'31 en speelde daar in de JO-17-1 en maakte vervolgens in 2021 de overstap van de JO19-1 naar de selectie van Excelsior ‘31.

In november 2023 heeft Alister besloten te stoppen met voetballen vanwege gewijzigde werk- en privéomstandigheden.

Alister: Het opstarten van een eigen bedrijf, met werkzaamheden over het gehele land, vergde dermate veel tijd en onregelmatigheid dat dit niet meer viel te combineren met het 3 tot 4 keer in de week trainen op selectie niveau. Dit was een moeilijke keuze, want keepen is mijn passie. Het contact met s.v. Rijssen is er altijd gebleven. Veel vrienden van mij spelen in diverse senioren teams bij s.v. Rijssen. In gesprek met de TC van s.v. Rijssen heb ik aangegeven, dat als ik weer tijd heb om te trainen, s.v. Rijssen mijn volgende club zou worden. Daarom leek het mij goed om juist nu terug te keren naar de club waar het ooit is begonnen.

Wij wensen Alister veel plezier en succes toe!

Technische Commissie s.v. Rijssen