Fc Twente Mo16-1 speelt tegen Go Ahead Eagles MO16-1

Gepubliceerd op: woensdag 8 mei 2024
Welkom bij een spannende avond van damesvoetbal ter voorbereiding op het seizoen 2024-2025. Het belooft een spannend duel tussen beide teams te worden met directe krachtmetingen voor het gloednieuwe seizoen.

Op woensdag 22 mei om 19:00 uur is ons complex het toneel van een fascinerende oefenwedstrijd tussen FC Twente MO16-1 en Go Ahead Eagles MO16-1. Dit speciale evenement markeert een belangrijk moment voor Go Ahead Eagles, die het seizoen 2024-2025 ingaan met een nieuw damesteam vol talenten.

Deze wedstrijd biedt een uitstekende kans voor de lokale voetbalgemeenschap om samen te komen en toekomstige sterren in actie te zien. We nodigen alle fans uit om deze getalenteerde jonge speelsters te steunen en te genieten van een avond vol passie en sportiviteit.

Toegang tot de wedstrijd is gratis, en we moedigen iedereen aan om langs te komen en de teams aan te moedigen. Zorg dat je op tijd bent om niets van de actie te missen!

Voor meer informatie, blijf onze website bezoeken en volg ons op sociale media voor updates over aanstaande evenementen en wedstrijden.

We zien jullie graag op woensdag 22 mei om 19:00 uur op ons Sportpark ’t Opbroek in Rijssen.