Doe mee met de EK Poule 2024 bij SV Rijssen

Gepubliceerd op: maandag 10 juni 2024
Dit jaar organiseren we een EK Poule op Scorito en jij kunt meedoen! Op vrijdag14 juni is de aftrap van het EK voetbal 2024. Doe jij mee?

Hoe doe je mee?
Schrijf je in via deze link: https://www.scorito.com/subleague/819655/ek-voetbal-2024/sv-rijssen/31d99e8f-ff64-4422-8f73-4d7198d023af?utm_source=league&utm_medium=email&utm_campaign=inv. (Mocht de link niet werken. Subpoule heet svrijssen) en maak kans op de hoofdprijs!

De prijs is een waardebon van €25.- te besteden in de kantine van s.v. Rijssen tijdens de wedstrijd van ons 1e elftal! De 2e prijs een waardebon van € 15,- en de 3e prijs een waardebon van € 10,-.

Versla jij één van onze leden?
Deelname aan de EK poule is gratis en uitsluitende voor leden van s.v. Rijssen. Doe mee en laat zien dat jij de grootste voetbalkenner bent. Het wordt een spannende strijd, vol plezier en competitie. Wie weet win jij wel één van de geweldige prijzen!

Schrijf je snel in en word de beste EK-voorspeller van s.v. Rijssen!