Nieuwe selectie en staf

Gepubliceerd op: maandag 6 april 2020
Voor komend seizoen zal s.v. Rijssen een bredere en kwalitatieve betere selectie hebben dan het huidige seizoen. Door inzet van vele vrijwilligers en de toezegging van spelers (die deels lager speelden) hebben we een selectie van 21 spelers op dit moment. We hopen nog enkele spelers van buitenaf te mogen verwelkomen, het ideale scenario is dat we twee selectieteams kunnen formeren op zaterdag. De doelstelling aankomend seizoen is meedoen om een periodetitel.

Foto genomen in december 2019: Rob Boezerooij (bestuurslid), Gerald Willems (hoofdtrainer) en Wouter Beumer (voorzitter)

De staf voor komend seizoen is grotendeels ongewijzigd. Met hoofdtrainer Gerald Willems werd afgelopen december al overeenstemming bereikt (zie foto).

Helaas neemt Inge ten Brinke afscheid van ons, waardoor we op zoek zijn naar iemand die de verzorging op wedstrijddagen (zaterdag van 12:30 - 17:00 uur) kan uitvoeren.

Wanneer jij hier belangstelling voor hebt kun je je melden via info@svrijssen.nl

Herman Brinks (leider en assistent-scheidsrechter), Gerrit Poortman (leider) en Leon Kamphuis (fysio dinsdag- en donderdagavond) maken de staf compleet.