CORONA UPDATE

Gepubliceerd op: vrijdag 2 oktober 2020
Zoals u allen ongetwijfeld weet heeft de overheid vanaf dinsdag 29 september 18:00 uur j.l. de corona maatregelen aangescherpt en uitgebreid. Voor de (spelende) leden, ouders en verzorgers betekent dit onder andere het volgende :

Protocol

Aangepast  Algemeen protocol

* Sportpark " 't Opbroek " is gesloten tot en met  20 oktober 2020 voor alle publiek.

* Kantine en terras zijn ook gesloten.

* Noodzakelijk overleg dat niet digitaal kan plaatsvinden is alleen toegestaan in het clubhuis na akkoord van het bestuur.

* Ouders en verzorgers mogen Sportpark  " 't Opbroek " niet betreden voor thuiswedstrijden en trainingen.

* Iedereen belast met de organisatie zoals trainers / coaches, staf en bestuursleden van zowel s.v. Rijssen als bezoekende verenigingen,  officials KNVB, spelers (ook geblesseerde en geschorste), benodigde vrijwilligers van s.v. Rijssen en chauffeurs van bezoekende verenigingen hebben toegang tot Sportpark  " 't Opbroek "

* Ouders en verzorgers die als chauffeur een team van s.v. Rijssen naar uitwedstrijden rijden mogen de uitwedstrijd als teambegeleider bekijken.

* Competitiewedstrijden en trainingen op Sportpark "  't Opbroek " gaan tot nader orde gewoon door.

* Voor trainingen en wedstrijden moeten ouders en/of verzorgers kinderen afzetten bij de ingang van het complex.

* Kinderen mogen ook zonder begeleiding van ouders of verzorgers met eigen vervoer naar training en wedstrijden komen.

* Alle spelers, trainers en leiders dienen zsm na trainen en wedstrijden het complex te verlaten.

* Plaats nemen op het terras, kijken naar andere wedstrijden en trainingen, even napraten met elkaar, etc. is dus niet toegestaan op Sportpark " 't Opbroek ".

We kunnen ons voorstellen dat deze aangescherpte maatregelen van de overheid veel vragen oproepen.

Daarom zijn de belangrijkste vragen en antwoorden gebundeld in deze link :

Ga naar deze link en lees de vragen en antwoorden goed door waardoor ongetwijfeld veel duidelijk wordt.

Uiteraard blijven corona basis-regels van kracht zoals vermeld in bijgevoegd aangepast Algemeen Protocol. Lees deze ook goed door.

Hopelijk krijgen we met zijn allen corona weer onder controle, kunnen de maatregelen weer spoedig versoepeld worden en zien we elkaar weer snel bij s.v. Rijssen.

Denk eraan: Gebruik altijd jouw gezonde verstand en neem de gebruikelijke veiligheids- en hygienemaatregelen in acht !

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn krijgen alle leiders / trainers bericht en zullen wij dit via onze website communiceren.

Met vriendelijk sportgroet,

Bestuur s.v Rijssen