15 mei zon2 kampioensfeest

Gepubliceerd op: dinsdag 26 april 2022
s.v. Rijssen zon2 zou twee seizoenen geleden al kampioen (kunnen) worden, maar corona was helaas spelbreker… Na ruim een jaar zonder puntverlies willen we ons (toekomstige) kampioenschap vieren op zondag 15 mei. Na 20 wedstrijden staat de teller op het maximale aantal punten van 60, een gelijkspel op 15 mei is voldoende om het kampioenschap binnen te slepen.

Iedereen die ons (in en buiten het veld) geholpen heeft zien we deze middag graag langskomen. Verder is iedereen die van een feestje houdt ook welkom van 13:00 tot 17:00 uur in onze prachtige kantine. DJ Hendri Heuten draait de kantine compleet dol en wij drinken graag een drankje met jullie! Als je de vedettes nog live in actie wil zien ben je 15 mei om 10:00 uur welkom bij GFC in Goor.

Eten is volop te bestellen aan de bar, de gehaktbal (met pindasaus) is de favoriete snack in ons elftal. Zondag 15 mei vanaf 13:00 uur start het kampioensfeest in de kantine van s.v. Rijssen. Uiteraard zal de wedstrijd Feyenoord - F.C. Twente om 14:30 uur live uitgezonden worden (gezien het grote aantal seizoenkaarthouders bij zon2).

Wees welkom zondag 15 mei!

s.v. Rijssen zondag2