Kandidaat gezocht voor stichtingsbestuur “Engelse Tribune Rijssen

Gepubliceerd op: vrijdag 1 november 2019
Zoals jullie weten zijn er een aantal mensen bezig om te proberen de oude Engelse tribune te behouden voor Rijssen. Onder leiding van Gerrit te Horst wordt er een Stichting opgericht om dit unieke monument te behouden voor Rijssen.

De bedoeling is dat de Engelse tribune wordt gerestaureerd en herplaatst bij onze nieuwe sportpark Het Opbroek. Inmiddels hebben 4 personen zitting genomen in het stichtingsbestuur, maar is men nog opzoek naar een extra kandidaat afkomstig uit de leden van s.v. Rijssen. Deze persoon zal dan de verbindende factor zijn tussen de stichting Engelse Tribune Rijssen en s.v. Rijssen. Lijkt je dit leuk of wil je meer informatie dan kun je contact opnemen met Gerrit ter Horst (06 53863151).

Bestuur s.v. Rijssen