1e week Bedrijfsvoetbal Rijssen

Gepubliceerd op: dinsdag 14 juni 2022
Dinsdag 7 juni startte Bedrijfsvoetbal Rijssen, het toernooi zit bomvol met 32 teams. Bedankt voor de eerste week van het toernooi, een groot compliment voor iedereen die hielp, meedeed of kwam kijken! Uitslagen (www.svrijssen.nl > kopje “BVR 2022”) en foto’s (Facebook via @bedrijfsvoetbalrijssen) staan uiterlijk de volgende dag online. Vastbouw (foto) staat gedeeld bovenaan in de poule Prestatie.

De wedstrijden zijn van 19:00 - 21:00 uur, elk team speelt twee wedstrijden van 24 minuten per avond. De resterende speelavonden zijn woensdag 15 juni, maandag 20 juni, woensdag 22 juni, maandag 27 juni, dinsdag 28 juni en vrijdag 1 juli (finale-avond). Na afloop van de finale-avond zal het grote eindfeest plaatsvinden.

Met vriendelijke en sportieve groet,

Organisatie Bedrijfsvoetbal Rijssen 2022