s.v. Rijssen oefent tegen Heracles Almelo

Gepubliceerd op: woensdag 15 juni 2022
Op zaterdag 2 juli speelt s.v. Rijssen een oefenwedstrijd tegen Heracles Almelo in het kader van de opening van het nieuwe sportpark. De wedstrijd op Sportpark ’t Opbroek begint om 14:30 uur en staat onder leiding van oud-topscheidsrechter Eric Braamhaar. Deze wedstrijd is voor iedereen toegankelijk.

Kaarten kosten in de voorverkoop € 8,00 en voor de jeugd t/m 15 jaar € 4,00. Aan de kassa kosten de kaarten € 10,00 en voor de jeugd t/m 15 jaar € 5,00. De voorverkoop in het clubgebouw van s.v. Rijssen is op woensdag 15 en 22 juni tussen 19:00 en 21:00 uur, op donderdag 16 en 23 juni tussen 18:30 en 19:30 uur en op zaterdag 25 juni tussen 10:00 en 15:00 uur. Op de wedstrijddag is de kassa geopend vanaf 13:30 uur.

Voor leden van s.v. Rijssen is deze wedstrijd gratis toegankelijk. Zij kunnen hun kaart ophalen op één van de voorverkoop momenten. Voor sponsoren en genodigden wordt de kantine omgetoverd tot een ware VIP-lounge. Verder staat er op het terrein een grote feesttent en een fan-mobiel van Heracles Almelo. Wees allen van harte welkom!