35+2 kampioen!

Gepubliceerd op: donderdag 16 juni 2022
35+2 is vrijdag 10 juni kampioen geworden! Het derde seniorenteam en in totaal het zevende team wat dit voetbalseizoen de beste was! Een erg knappe prestatie en opsteker voor de jonge fusieclub.

Om 19:30 uur startte de avond met een onderlinge wedstrijd tegen het eerste 35+ team van s.v. Rijssen. Deze werd gewonnen en naaste belager Excelsior'31 speelde gelijk. Hierdoor was het gat al negen punten met nog drie potjes te gaan, gedeeld kampioen dus. Vervolgens waren wij speelvrij en verloor de nummer twee, het kampioenschap was al binnen De volgende drie wedstrijden leverden nog zeven punten en daardoor werden we nog duidelijker kampioen, waaronder een onderlinge 2-3 winst op de runner-up.

Excelsior zorgde na afloop voor muziek, koude drankjes, warme hapjes, vuurwerk en BBQ-vlees. Bij deze nogmaals dank! Het was een mooi seizoen waarbij elk team de derde helft vooral uitblonk, op na het nieuwe voetbalseizoen.