Bedrijfsvoetbal laatste week

Gepubliceerd op: vrijdag 24 juni 2022
Woensdag 22 juni na 21:00 uur zat de derde week Bedrijfsvoetbal Rijssen erop. Een groot compliment aan iedereen die meedoet, meehelpt en/of komt kijken. Het is tot nu toe een groot succes en alle teams komen nog twee avonden in actie. Koedijk Mode/Homan (foto) zijn al zeker van de halve finale.

Maandag en dinsdag speelt ieder team zijn laatste poulewedstrijd, aansluitend spelen sommige teams de halve finales. Vrijdag 1 juli speelt elk team nog eenmaal, of je nu de finale speelt of als laatste in de poule geëindigd bent. Wij verwachten dat iedereen die laatste avond er is, zodat je ons als organisatie en je tegenstander niet in de steek laat.

Vrijdag 1 juli vanaf 21:00 uur start het grote eindfeest waarbij er een grote tent staat en bier uit de tap komt. Die mooie BBQ (green-egg van het biermerk Leffe) die al weken in de kantine staat is de hoofdprijs tijdens de verloting. De DJ zorgt voor de muzikale omlijsting dus wees welkom allemaal, ook als je alleen de sfeer wil proeven!

Uitslagen (www.svrijssen.nl > kopje “BVR 2022”) en foto’s (Facebook via @bedrijfsvoetbalrijssen) staan uiterlijk de volgende dag online. Veel succes in de laatste poulewedstrijd allemaal en we zijn zeer benieuwd wie er dit jaar met de grote bekers vandoor gaan!

Met vriendelijke en sportieve groet,

Organisatie Bedrijfsvoetbal Rijssen 2022