Maandag 12 september selectie tegen de jeugd

Gepubliceerd op: vrijdag 2 september 2022
Beste (ouders van) jeugdleden en selectiespelers, Maandag 12 september om 19:00 uur speelt onze jeugd (JO7, JO9 en JO10) tegen de selectie. Een mooie manier om kennis met elkaar te maken! Onze jongste jeugd kan ervaren hoe goed onze beste spelers zijn, als je goed je best blijft doen kom je later ook in de selectie. Voor de selectie een eerste indruk van spelers die zij dit seizoen gaan fluiten, wekelijks zal een selectiespeler onze jeugd fluiten.

De jeugd mag trainingskleding aandoen, dan blijft het wedstrijdtenue schoon voor zaterdag.
Onze selectie zal in een tenue voetballen en er is een scheidsrechter die in officiële kleding op het
veld zal staan.

Zaterdag 24 september start de competitie voor het eerste, om 16.30 uur uit tegen Mariënheem 1.
De selectie en staf zouden het leuk vinden als jullie dit seizoen een aantal keren komen kijken.
Hieronder het programma voor maandag 12 september:

18:15 uur: Kantine open
18:40 uur: Voorstellen spelers + groepsfoto, spelers moeten de kleding dan aan hebben
19:00 – 19:20 uur: Wedstrijd selectie tegen de jeugd
19:30 uur: Gratis ranja en chips voor de jeugd (1 drankje voor ouders en selectie)
20:30 uur: Einde
Hopelijk zien we jullie allemaal maandag 12 september!

Met vriendelijke groet,
Technische Commissie jeugd s.v. Rijssen