Scheidsrechters gezocht!

Gepubliceerd op: maandag 24 oktober 2022
s.v. Rijssen heeft vele enthousiaste vrijwilligers en daar zijn wij bijzonder blij mee, zonder deze vrijwilligers heeft s.v. Rijssen geen bestaansrecht. Wij hebben echter nog steeds extra vrijwilligers nodig, vooral voor een kantinedienst of als scheidsrechter. Op vrijdagavond, zaterdag en zondag vinden we het allemaal fijn dat de kantine open is en er een leidsman is die de wedstrijd fluit.

Mocht je ons hierbij willen helpen, meld je dan via bestuur@svrijssen.nl Voor spelende seniorenleden is dit tevens een mooie gelegenheid om je 50 euro extra contributie terug te verdienen. Bij 8 uur vrijwilligerswerk krijg je deze teruggestort.

Die 50 euro kun je ook terugverdienen tijdens klusdagen, zoals afgelopen zaterdag. Uiteraard is iedereen welkom om te helpen, vele handen maken licht werk! 17 december, 21 januari en 25 februari staan de volgende klusdagen gepland, opgeven kan via Harm Hoevink via 06 51 13 61 32. Meer informatie via Klusdagen geef u op , vele handen maken licht werk! | s.v. Rijssen (svrijssen.nl)