Hodes en Zandvoort verlengen

Gepubliceerd op: woensdag 14 december 2022
Dinsdagavond 13 december hebben Bjorn Hodes en Gerald Zandvoort aangegeven aan te blijven als trainers van ons eerste team. Als gehele vereniging zijn we daar heel blij mee!

Beide heren begonnen in de zomer aan hun eerste klus bij s.v. Rijssen. Naast hun werk bij de eerste selectie zien we dat Bjorn en Gerald ook een grote bijdrage hebben binnen de gehele vereniging. Wij zijn een club in opbouw, waar vorming en doorgroei wenselijk en haalbaar is. We kunnen hier nu de komende anderhalf jaar gezamenlijk verder aan gaan werken !

In de competitie staan we vierde, wat normaal gesproken nacompetitie oplevert einde seizoen, met nog uitzicht op de bovenste plekken. Laten we met ze allen proberen dat toetje aan het einde van de competitie binnen te halen.

Heren nogmaals bedankt! Veel plezier en succes bij s.v. Rijssen!

Bestuur s.v. Rijssen