Rijk Wijnen nieuwe trainer 2e

Gepubliceerd op: vrijdag 16 december 2022
Na de winterstop zal Rijk Wijnen als trainer voor het tweede elftal staan. Deze ervaren trainer heeft jarenlang bij diverse verenigingen zowel jeugd als senioren getraind. Als vereniging zijn wij blij dat Rijk met ons de samenwerking aan wil gaan.

Rijk is een man die veel ervaring in de voetbalwereld heeft. De Nijverdaller is onder andere trainer geweest bij DES, Hellendoorn, Mariënheem, SVVN en Sportclub Rijssen. Anderhalf jaar geleden kwamen we Rijk nog tegen bij Sportclub Rijssen, destijds als trainer van hun tweede team tijdens een bekerwedstrijd. Nadat we in de zomer al contact hadden gehad, was er nu wel een mogelijkheid om met elkaar in zee te gaan. Rijk was positief over de gevoerde gesprekken, maar werd helemaal overtuigd toen hij het nieuwe complex en de mogelijkheden van s.v. Rijssen zag.

Als vereniging willen we graag stappen maken, op alle vlakken. Een trainer voor het tweede elftal, wat na Andreas Isik dit seizoen zonder trainer met papieren zat, was al langer een wens binnen de club. Wij wensen Rijk veel plezier en hopen op een langdurige samenwerking!

Bestuur s.v. Rijssen