Di 10-1 vrouwen FC Twente - SV Meppen

Gepubliceerd op: vrijdag 23 december 2022
DInsdag 10 januari om 19:30 uur ben voetballen de dames van F.C. Twente, de landskampioen van afgelopen seizoen, bij s.v. Rijssen om te oefenen tegen SV Meppen uit Duitsland. Toegang is gratis, ook voor niet-leden.

Vrijwilligers Gerjan Nijland en zijn vader Henk, vaste bezoekers van de dames van SV Meppen, hebben ervoor gezorgd dat onze Duitse vrienden bij ons komen oefenen. En niet tegen de minste tegenstander, de landskampioen van Nederland en de huidige koploper: F.C. Twente.

Zaterdag 2 juli kwam Heracles Almelo langs in Rijssen, zie ook Pure reclame s.v. Rijssen tegen Heracles | s.v. Rijssen (svrijssen.nl), en nu komen de tweede en derde profclub al langs in Rijssen. Net als afgelopen zomer gaan we als vereniging weer zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is. Wees welkom!