Scheidsrechters bijeenkomst zat 28 jan

Gepubliceerd op: woensdag 25 januari 2023
Zaterdag 28 januari om 9:30 uur is er een scheidsrechters bijeenkomst. Zowel voor onze vrijwillige leidsmannen en -vrouwen bij de jeugd als senioren. Zijn er personen die als (ouder/verzorger van een) lid of niet-lid ook bij s.v. Rijssen willen fluiten dan zijn die ook van harte uitgenodigd!

s.v. Rijssen heeft 12 seniorenteams en 8 jeugdteams (waarbij een nieuw JO7-team bijna compleet is) die in actie komen. Bijna alle teams komen wekelijks in actie en daarvoor hebben we scheidsrechters nodig. Zoals bijna elke vereniging hebben we geen overschot aan leidsmannen, sterkter nog, we kunnen wel wat nieuwe aanwas gebruiken!

28 oktober is er een scheidsrechterscursus georganiseerd onderleiding van ex-topscheidsrechter Eric Braamhaar, zie ook Scheidsrechter cursus Eric Braamhaar | s.v. Rijssen (svrijssen.nl). 14 jeugdleden deden mee en die willen we na de winterstop gaan inzetten bij de jongste jeugd op zaterdag. Onze selectiespelers fluiten wekelijks om beurt een jeugdwedstrijd en we hopen op meer scheidsrechters voor de senioren te werven.

Ben je benieuwd wat fluiten inhoudt of wil je hierbij aanwezig zijn, wees dan welkom! Voor meer informatie kun je contact opnemen van de mail door tc@svrijssen.nl te benaderen. Hopelijk tot de 28e!