Maarten Kamphuis nieuwe trainer s.v. Rijssen JO19-1

Gepubliceerd op: vrijdag 7 april 2023
De Technische Jeugd Commissie is verheugd dat de laatste vacature, trainer van de JO19-1, is vervuld. Maarten Kamphuis (Enter) zal de groep in hun laatste seizoen (2023-2024) onder de hoede nemen. Huidige trainer Martin Achterkamp neemt hierdoor aan het eind van het seizoen afscheid van de groep, na ze vanaf de JO17-1 te hebben begeleid.

Maarten is voor een aantal nog een onbekende trainer maar timmert al aardig aan de weg binnen de club.
Dit seizoen is hij gestart als trainer van de dames 1 zondag en onder zijn leiding zijn ze op
kampioenskoers. Maarten is een gedreven, gemotiveerde en ambitieuze trainer die de oefenstof
enthousiast kan overbrengen wat aanstekelijk werkt bij zijn huidige elftal. Dat wil hij ook bereiken bij de
JO19.

Maarten blijft overigens ook trainer van de dames dus dat geeft zijn toewijding voor de club wel
aan. Over zijn ambities is hij duidelijk; hij wil groeien in zijn rol als trainer/coach en is bereid hiervoor ook de nodige cursussen te gaan volgen. We zijn blij dat we binnen de club iemand hebben weten te vinden die wil investeren in zichzelf en zich trainer als wil ontwikkelen.

Dit is helemaal in lijn met de doelstellingen van de Technische Jeugd Commissie.
We wensen Maarten heel veel plezier en succes bij zijn nieuwe job als trainer van de JO19-1 voor het
komende seizoen!