Emil Rouweler nieuwe keeperstrainer

Gepubliceerd op: woensdag 12 april 2023
Na de zomer zal Emil Rouweler de nieuwe keeperstrainer zijn en Dinand Ditsel assisteren. Johan Seppenwoolde moet helaas een stapje terugdoen wegens werk, vandaar dat we 12 maart een vacature uitgezet hebben. We zijn blij dat we een geschikte opvolger gevonden hebben in zo'n korte tijd. Emil welkom bij s.v. Rijssen!

Emil woont in Notter, heeft een eigen bedrijf (Rouweler Bestratingen) en heeft daarnaast een grote passie, dat is keeperstrainingen verzorgen. Hij is momenteel drie avonden en in het weekend een ochtend bezig hiermee. Nadat hij de vacature zag werd hij enthousiast om bij een club in opbouw alle keepers te trainen, vanaf de jongste jeugd tot aan de selectiekeepers. De uitstekende trainingsfaciliteiten (kunstgras) en trainingsmaterialen werkten ook in het voordeel van onze jonge voetbalclub. Na meerdere gesprekken, een proeftraining met de keepers en een afsluitend gesprek kwamen we tot overeenstemming.

Als vereniging zijn we erg blij dat Emil voor onze vereniging gekozen heeft en wij wensen hem veel plezier en succes.

Bestuur en TC s.v. Rijssen