*GEZOCHT*

Gepubliceerd op: woensdag 3 mei 2023
Ben jij een enthousiaste hobby fotograaf/marketinggoeroe en wil je jouw talenten graag inzetten voor onze vereniging?

Wij zijn op zoek naar een vrijwilliger die tijdens het aankomende Bedrijfsvoetbal toernooi ons wil helpen met het maken van foto’s en het bijhouden van onze Social mediakanalen.

Het gaat om een tijdsbesteding van in totaal 8 uur, waarbij je onder andere teamfoto’s zult maken en de socials up-to-date houdt.

Hiervoor zal de € 50 extra contributie te komen vervallen. Wij verwachten jou tenminste op 2 avonden aanwezig op ons sportpark.

Mocht je hierin geïnteresseerd zijn of verder vragen hebben, neem dan gerust contact op met: Johanna Holstege (06 31 59 74 25) of per mail naar: info@bedrijfsvoetbalrijssen.nl