Zaterdag thuis winnen = nacompetitie 1e

Gepubliceerd op: woensdag 10 mei 2023
De laatste wedstrijd won ons vlaggenschip terecht van koploper ASV'57, het werd maar liefst 4-1. Als deze lijn doorgezet wordt, alleen bij winst dus, dan eindigt s.v. Rijssen minimaal als derde en heeft het nacompetitie te pakken. Wees welkom om 14:30 uur tegen AVC Heracles!

In een wisselvallig seizoen kan het eerste team van s.v. Rijssen zichzelf nog belonen met een toetje, de nacompetitie voor promotie naar de 3e klasse. Hiervoor dient de derde plaats vastgehouden te worden, maar nummer vier en vijf zitten ons op de hielen. Wat is er dan mooier om het thuis, tegen de nummer vier, af te kunnen maken. Dan moet er wel gewonnen worden, want bij elk ander resultaat kan nummer vijf Voorwaarts V. dichterbij komen. Bij winst maakt s.v. Rijssen zelfs nog kans op de derde periodetitel, dan moet het wel hopen op puntverlies van Voorwaarts V. en MVV'69.  Laten we maar eerst proberen te winnen zaterdag tegen de nummer vier, waar we de uitwedstrijd 1-1 tegen speelde.

Het kan een spannend einde van de competitie worden, maar wij hopen natuurlijk dat we het zelf thuis af kunnen maken komende zaterdag. Wees welkom om 14:30 uur, thuis tegen AVC Heracles!

Huidige stand:
- Plaats 3: s.v. Rijssen met 39 punten (doelsaldo +35)

- Plaats 4: AVC Heracles met 36 punten (doelsaldo +16)

- Plaats 5: Voorwaarts V. met 35 punten (doelsaldo +22)

Huidige stand in de derde periode:

- Plaats 1: Voorwaarts V. met 11 punten (doelsaldo +10)

- Plaats 2: MVV'69 met 11 punten (doelsaldo +3)

- Plaats 3: s.v. Rijssen met 10 punten (doelsaldo +13)