s.v. Rijssen 45+ kampioen!

Gepubliceerd op: zaterdag 10 juni 2023
Het team met de oudste leden hebben gisteren historie geschreven. Een lange periode van altijd als laatste eindigen is doorbroken door in Enter kampioen te worden van de 1e Klasse.

Met een zwaargehavend team van slechts 8 man was een ding duidelijk; 3 wedstrijden winnen en dan zijn we er.

De eerste missie was Excelsior dat met 4-1 werd verslagen. Toen kwam de wedstrijd tegen directe concurrent SV Enter. Die eindigde op de valreep in een 1-0 overwinning.

Laatste wedstrijd was tegen Enter Vooruit. Deze werd zakelijk gewonnen (2-0) wat betekende dat  s.v. Rijssen 45+ voor het eerst in de geschiedenis de platte kar op kon, die helaas niet aanwezig was. Dan de derde helft maar goed benutten.

We bedanken onze gastspelers die ons soms uit de brand hebben geholpen en mede hebben bijgedragen aan dit heuglijke feit.