Patrick Loohuis naar s.v. Rijssen

Gepubliceerd op: zondag 28 januari 2024
Als tweede versterking komend seizoen komt Patrick Loohuis naar s.v. Rijssen. Hulzense Boys 1 uitkomend in de 1e klasse is het team waar Patrick het doel nu verdedigt.

Patrick: R.K.S.V. was de club die ik op 16 jarige leeftijd heb verlaten, om bij Excelsior ‘31 in de jeugd te gaan keepen. Na een aantal jaren bij Excelsior ’31-1 en 2 te hebben gekeept ben ik naar DETO Vriezenveen gegaan om vervolgens (nu al 7 jaar) het doel van Hulzense Boys te verdedigen., “Ik wil graag mijn steentje bijdragen, aan de ambitie van de club, daarom leek het mij goed om juist nu terug te keren naar de club waar het ooit is begonnen. De ambities, accommodatie,  nieuwe trainer en enkele versterkingen moeten het mogelijk maken de ambitie van s.v. Rijssen te verwezenlijken.

Een team, van, voor en door Rijssenaren.

Wij wensen Patrick veel plezier en succes toe!

Technische Commissie s.v. Rijssen