s.v. Rijssen verliest van Bruchterveld

Gepubliceerd op: zondag 24 maart 2024
Het was een enerverende wedstrijddag voor s.v. Rijssen in de 4e klasse c op zaterdag, maar helaas eindigde de uitwedstrijd tegen Bruchterveld niet zoals gehoopt. De wedstrijd eindigde in een 3-2 nederlaag nadat de Rijssense ploeg tot aan de 70e minuut van de wedstrijd op een 2-0 voorsprong stond.

Foto: Thore Slinkman speelde een sterke eerste helft en was belangrijk met een assist.

De eerste helft leek veelbelovend voor s.v. Rijssen, met doelpunten van Mark Breukink en Wilco Hoevink, waardoor ze met 2-0 voor kwamen te staan. Mark Breukink scoorde het eerste doelpunt. Na een vakkundige pass van Thore Slinkman dribbelde hij naar binnen en plaatste de bal in de korte hoek van de keeper. Wilco Hoevink verdubbelde de voorsprong verdubbelde met een prachtig onverwacht geplaatst schot in de korte hoek, dit na een slimme steekbal van Frank Averesch.

Echter, in de tweede helft begon Bruchterveld langzaam maar zeker terrein te winnen. Het momentum veranderde nadat een ongelukkige eigen goal van s.v. Rijssen de stand naar 2-1 bracht, waardoor Bruchterveld nieuwe hoop kreeg. Binnen enkele minuten maakten ze de gelijkmaker, gevolgd door een derde doelpunt dat hen de leiding gaf. Ondanks een laatste poging om terug te komen in de wedstrijd, slaagde s.v. Rijssen er niet in om de score verder te veranderen.

Deze nederlaag is teleurstellend voor de Rijssenaren maar het biedt ook leermomenten en kansen om sterker terug te komen in de volgende wedstrijden. Met vastberadenheid en hard werk kunnen ze zich herstellen en zich richten op een betere prestatie in de wedstrijd tegen GFC Goor van volgende week. Die wedstrijd gaat van start om 14:30 uur zal gespeeld worden in Goor.