s.v. Rijssen Nieuwsbrief 27-3-2020

Gepubliceerd op: vrijdag 27 maart 2020
Beste (ouders en verzorgers van) leden, Het kabinet en de KNVB hebben een verklaring afgegeven deze week, dit houdt het volgende in: * Er zijn geen wedstrijden en trainingen tot en met 6 april * Er zijn geen andere bijeenkomsten tot en met 6 april * Het clubhuis blijft gesloten tot en met 6 april

Op dit moment kunnen we niet meer mededelen en wachten we op verder informatie van het kabinet en/of de KNVB. Volgende week wordt waarschijnlijk bekend wat er na 6 april gebeurt. Activiteiten tot 6 april zijn afgelast, of activiteiten na deze datum doorgaan horen jullie z.s.m. van ons. Wellicht dat we enkele activiteiten later dit jaar kunnen organiseren.

Contributie
We kregen enkele vragen over de contributie, op dit moment zijn er zoveel onzekerheden qua financiën dat we niet weten wat voor consequenties dit voor s.v. Rijssen heeft. Voor de vereniging lopen de meeste vaste lasten door en hebben we al veel inkomstenderving door het sluiten van beide kantines & activiteiten die afgelast zijn. Op dit moment blijven we de contributie innen. Hopende op uw begrip!

Update complex
Achter de schermen zitten we absoluut niet stil en zijn we onder andere druk bezig met het nieuwe complex. Zoals jullie vandaag misschien wel hebben kunnen lezen in de krant hebben wij de toezegging van het college voor de benodigde subsidie. Dit betekend dat wij weer een stap dichterbij zijn. De bouw van het nieuwe clubgebouw zal worden uitgevoerd door de bouwcombinatie Bouwbedrijf Wessels en Bouwbedrijf Ligtenberg. De vergunningaanvraag loopt en de planning is om na de bouwvak te starten met de bouw. Het streven is om het gebouw aan het einde van het jaar wind en waterdicht te hebben, waarna we kunnen beginnen met de afwerking. Hierin zit een groot gedeelte zelfwerkzaamheid, dus daar waar mogelijk zullen wij een beroep op jullie doen. Wat betreft de velden, zal er binnenkort gestart worden met de voorbereidingen voor het nieuwe hoofdveld (huidige veld 2 aan de Elsmaten) en het kunstgrasveld. Begin mei wordt gestart met de renovatie van het nieuwe hoofdveld. De aanbesteding voor het kunstgrasveld loopt inmiddels en de bedoeling is om begin juni te starten met de aanleg. Dit veld moet uiterlijk 1 augustus speelklaar zijn. Ook de bereidwilligheid van onze sponsoren om te helpen is groot en dat doet ons deugd. Hierover zullen wij jullie later over informeren.

Uiteraard verkeren we op het moment allemaal in een vreemde en onwerkelijke situatie, dus wij hebben nog geen idee of dit de planning van de werkzaamheden aan het nieuwe complex beïnvloed.

Blijf gezond en let goed op elkaar! We hopen elkaar spoedig weer te ontmoeten!

Bestuur s.v. Rijssen